УМОВИ ДОСТАВКИ
🟧 Замовлення на сайті Park food приймаються цілодобово, шляхом додавання товарів з каталогу в кошик і зазначення контактних даних Замовника (номер телефону мобільного оператора, електронна пошта) та детальної адреси доставки.
🟧 Вартість замовлення визначається відповідно до замовленої кількості та цін товарів, зазначених в каталозі. Вартість послуг доставки не включається у вартість товару і визначається окремо.
🟧 Під час оформлення замовлення Покупець обов’язково вказує бажаний час доставки замовлення, або побажання щодо інтервалу часу, зручного для отримання замовлення.
🟧 Приймання замовлення в роботу обов’язково підтверджується засобами телефонного зв`язку співробітником інтернет-магазину, який зв’язується з Замовником за номером телефону, зазначеним при оформленні відповідного замовлення.
🟧 Якщо замовлення буде оформлено на сайті в неробочий час, то співробітник інтернет-магазину зателефонує для уточнення деталей замовлення в найближчий робочий час згідно графіку роботи відділу доставки.
🟧 До підтвердження замовлення засобами телефонного зв’язку комплектація замовлення не розпочинається. Якщо Замовник не підтверджує замовлення засобами телефонного зв’язку – замовлення скасовується.
🟧 Доставка замовлень здійснюється на наступних умовах:
➖ в межах ЖК "Паркове Місто" за умови замовлення на суму не менш ніж 500 грн. з 10:00 до 19:00, термін доставки 20-30 хвилин. Доставка інтернет-замовлень безкоштовна;
➖ по місту Києву за умови замовлення на суму від 1000 грн з 10.00 до 19.00, термін доставки 60 - 90 хвилин. Вартість доставки розраховується оператором та сплачуєтсья окремо;
➖ службою доставки вантажів "Нова Пошта" незалежно від суми замовлення. Відправлення відбувається в день отримання замовлення та здійснюється за рахунок покупця, згідно з тарифами перевізника.
Видача замовлень, що містять товари категорії 18+ (алкогольні й тютюнові вироби) проводиться лише за умови пред'явлення документів, що підтверджують вік Замовника (паспорт або водійське посвідчення).
УМОВИ ОПЛАТИ
🟧 Для здійснення оплати замовлень діють наступні варіанти розрахунків:
➖ оплата готівковими коштами в національній валюті кур’єру, при отриманні вашого замовлення;
➖ оплата коштів онлайн через систему LIQPAY » без комісійних платежів для замовника товару;
➖ оплата при отриманні замовлення у відділенні "Нової Пошти" після його фізичного перегляду;
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
🟧 Покупець має право відмовитися від непідакцизного товару в будь-який час до його передачі, а після передачі непідакцизного товару - в порядку і на умовах, визначених Законом України «Про захист прав споживачів».
🟧 Повернення непідакцизного товару належної якості можливо у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі якості, а також документ, що підтверджує факт і умови замовлення зазначеного товару.
🟧 Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. нестандартні (за бажанням Покупця) розміри та інше). Підтвердженням того, що річ має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, зазначених на сайті.
🟧 Повернення грошових коштів за товар, який не був доставлений з причин ненадання коректної персональної інформації Покупцем, проводиться виключно на підставі письмової заяви Покупця, на картковий рахунок зазначений ним у заяві про повернення грошових коштів протягом 7-ми днів з дати надання такої заяви в довільній формі на електронну пошту Продавця.
🟧 Алкоголь не повертається. Відповідно до пунктів 27, 28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.96 р .. №854, у разі виявлення недоліків, фальсифікації алкогольних напоїв, продажу їх неналежної якості, споживач має право вимагати від суб'єкта господарської діяльності:
➖ заміни на аналогічний товар належної якості;
➖ заміни товаром іншого виду, марки з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
➖ часткового або повного повернення сплачених грошових коштів;
➖ відшкодування заподіяних йому збитків та шкоди в порядку, передбаченому законодавством.
🟧 Алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Продукти харчування можливо повернути (обміняти) тільки в разі, якщо вони виявилися неналежної якості, зокрема, але не виключно, якщо їх зовнішній вигляд не відповідає необхідному, порушені терміни придатності, а також органолептичні зауваження (на що необхідно експертний висновок).
🟧 За умови якщо продовольчий товар є належної якості, то відповідно до Додатку №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994№172 «ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)» він не підлягає поверненню або обміну.